کد خبر: ۸۹۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 01 September 2020

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش، استعداد فوتبال مازندرانی است که فوتبال حرفه اش را با باشگاه سایپا آغاز کرد، او در سال 2017 از تیم پدیده ساری به سایپا آمد. در آن زمان صیادمنش به تیم ملی نوجوان دعوت می شد اما نتوانست از تیم جوانان سایپا به تیم بزرگسالان راه پیدا کند.

* تلاش ناکام برای حضور در تیم اول سایپا

درخشش صیادمنش در سال 2017 به همراه تیم ملی زیر 17 ساله ایران آغاز شد. او در رقابت های جام جهانی فوتبال زیر 17 سال خوش درخشید و برای خودش در فوتبال ایران شهرتی دست و پا کرد.

*درخشش با تیم ملی در جام جهانی زیر 17 ساله ها

او بعد از درخشش در این تورنمنت جهانی به همراه تیم ملی مورد توجه باشگاه های بزرگ ترکیه از جمله گالاتاسرای و باشاک شهیر شد. حتی پدیده فوتبال ایران در آن برهه با گالاتاسرای به توافق رسید ولی به خاطر قوانین داخلی فوتبال ترکیه نتوانست به این تیم منتقل شود.

* انتقال به استقلال و عملکرد مطلوب

استعداد 15 ساله فوتبال ایران با درخشش به همراه تیم ملی مورد توجه باشگاه های بزرگ داخلی از جمله استقلال و پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت استقلال موفق شد در سال 2018 با قراردادی 5 ساله این پدیده بابلی را جذب کرد.

صیادمنش جوان و جویای نام در فصل 2018-2019 برای آبی های پایتخت 15 بازی انجام داد و 2 گل به ثمر رساند. عملکرد رضایت بخش استعداد فوتبال ایران در ترکیب تیم بزرگی مثل استقلال باعث شد تا دوباره پیشنهادهای خارجی به دست او برسد.

* انتقال به فنرباغچه ترکیه در سن پایین

باشگاه بزرگ فنرباغچه ترکیه برای شکار این استعداد فوتبال ایران وارد عمل شد و در نهایت موفق شد با کسب رضایت مسئولان وقت استقلال صیادمنش را جذب کند. باشگاه ترکیه ای با مهاجم 18 ساله در سال 2019 قراردادی 5 ساله امضا کرد.

فنرباغچه در اولین فصل نمی توانست این بازیکن جوان را در ترکیب اصلی اش بازی دهد به همراه خاطر بلافاصله او را به صورت قرضی راهی تیم استانبول اسپور در لیگ دسته دوم ترکیه کرد اما مهاجم ایرانی نتوانست انتظارات را در تیم استانبول اسپور برآورده کند. او در دسته دوم ترکیه برای این تیم تنها 7 بازی انجام داد و نتوانست گل به ثمر برساند.

* عملکرد ضعیف در استانبول اسپور  و بازگشت به فنرباغچه

صیادمنش بعد از به اتمام رسیدن دوران قرضی اش اکنون به فنرباغچه برگشته ولی عملکرد ضعیفش باعث شده تا تیم ترکیه ای در تابستان امسال هم به فکر انتقال قرضی این بازیکن به تیم جدیدی باشد. او در طول یک فصل گذشته برای فنرباغچه تنها یک بازی انجام داد.

* آمار صیادمنش در فصل 2019-2020 به شرح زیر است:

-فنرباغچه

تعداد بازی: یک

تعداد گل: صفر

تعداد پاس گل: صفر

-استانبول اسپور

تعداد بازی: 7

تعداد گل: صفر

تعداد پاس گل: صفر

با نگاه به آمار صیادمنش در فصل گذشته به عملکرد بسیار صعیف این استعداد فوتبال پی می برید. انتقال مهاجم 18 ساله استقلال به سوپر لیگ ترکیه به نوعی به بن بست خورده و این بازیکن بااستعداد نتوانسته خودش را با شرایط جدید وفق دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار